מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AT12-1 | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
AT12-1ANG25 | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
AT12-1MILG3278A | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
12NBC1822ANG25 | 2 | XX | X | 51588 |
12NBC1822MILG327A | 2 | XX | X | 51600 |
12NBC1822MILG3278A | 2 | XX | X | 51600 |
290-12 | 2 | XX | X | 80205 |
NAS290-12ANG25 | 2 | XX | X | 80205 |
NAS290-12MILG3278A | 2 | XX | X | 80205 |
NAS290-12MILG327A | 2 | XX | X | 80205 |
AT12-1 | 9 | XX | X | 60380 |
AT12-1ANG25 | 9 | XX | X | 60380 |
AT12-1MILG3278A | 9 | XX | X | 60380 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |