מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
40006B | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
B153279 | 2 | XX | X | 76040 |
6153279 | 9 | AX | 5 | 19207 |
40006 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
40006A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
285MAJ1 | 2 | XX | X | 05415 |
285MAK1 | 2 | XX | X | 05415 |
1B8613 | 2 | XX | X | 95201 |
40006 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
40006A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
40006B | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
41464 | 9 | XX | X | 65282 |
643430 | 9 | XX | X | 58275 |
285MAJ1 | 1 | ZZ | 5 | 556A6 |
285MAK1 | 1 | ZZ | 5 | 556A6 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |