מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
28593 | 2 | AX | 6 | 04NP0 |
28590 | 2 | ZZ | 6 | 1VZM7 |
731 | 2 | AX | E | 24161 |
4348911 | 2 | AX | 6 | 88310 |
4348910 | 2 | AX | 6 | 89926 |
28593 | 9 | AX | 6 | 73842 |
28590 | 9 | AX | 6 | 81300 |
28593 | 2 | AX | 6 | 04NP0 |
28590 | 2 | ZZ | 6 | 1VZM7 |
731 | 2 | AX | E | 24161 |
4348911 | 2 | AX | 6 | 88310 |
4348910 | 2 | AX | 6 | 89926 |
28593 | 9 | AX | 6 | 73842 |
28590 | 9 | AX | 6 | 81300 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |