מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
282-1027P1 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
123-209-16 | 1 | ZZ | 5 | 71313 |
123-0209-001 | 1 | ZZ | 6 | 71313 |
7252554 | 2 | XX | X | 16758 |
8026818 | 2 | XX | X | 18876 |
7252554 | 2 | XX | X | 24617 |
7468165P1 | 2 | XX | X | 24446 |
6A611 | 2 | XX | X | 26916 |
S01085 | 2 | XX | X | 80249 |
165221-4 | 9 | XX | X | 80107 |
123-209-51 | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
123-209B | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
209SB | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
123-0209-001 | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
123-209-16 | 9 | XX | X | 74970 |
282-1027P1 | 9 | XX | X | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |