| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 282-1027P1 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
| 123-209-16 | 1 | ZZ | 5 | 71313 |
| 123-0209-001 | 1 | ZZ | 6 | 71313 |
| 7252554 | 2 | XX | X | 16758 |
| 8026818 | 2 | XX | X | 18876 |
| 7252554 | 2 | XX | X | 24617 |
| 7468165P1 | 2 | XX | X | 24446 |
| 6A611 | 2 | XX | X | 26916 |
| S01085 | 2 | XX | X | 80249 |
| 165221-4 | 9 | XX | X | 80107 |
| 123-209-51 | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
| 123-209B | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
| 209SB | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
| 123-0209-001 | 9 | 9Z | 6 | 74970 |
| 123-209-16 | 9 | XX | X | 74970 |
| 282-1027P1 | 9 | XX | X | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |