| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 282-1009PT4 | 2 | 9Z | 6 | 3B150 |
| 1050P4 | 2 | ZG | 3 | C4293 |
| 5282-1009ISSUE3PT4 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 666473-1 | 2 | ZF | 6 | F1688 |
| 8963 | 2 | XX | X | 72825 |
| 1050P4 | 2 | XX | X | 92215 |
| K8888547REV3PT2 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 666473-1 | 9 | ZF | 6 | F6103 |
| 5282-1009ISSUE3PT4 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| 282-1009PT4 | 9 | 9Z | 6 | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |