מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1854B80 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
1854B80 | 2 | XX | 5 | 78500 |
12A7089 | 2 | XX | X | 33323 |
1854B80 | 2 | XX | X | 33323 |
12A7089 | 2 | XX | X | 95201 |
1854B80 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
2816692 | 2 | KZ | A | 19204 |
16709P11 | 2 | XX | X | 27618 |
1854B80 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
P2528 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
BB15126 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
1854B80 | 9 | XX | X | 72260 |
1854B80 | 9 | XX | X | 63734 |
1854B80 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
P2528 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
1854B80 | 9 | XX | X | 45320 |
12A7089 | 9 | XX | X | 45320 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |