מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
27798 | 2 | AX | 6 | 04627 |
V4138 | 2 | AX | 6 | 0B0B1 |
1121941 | 2 | AX | 6 | 12204 |
308248 | 2 | AX | 6 | 12204 |
952554 | 2 | AX | 6 | 12204 |
27798 | 2 | AX | 6 | 30076 |
4138 | 2 | AX | 6 | 79144 |
23845 | 2 | AX | 6 | 79150 |
K855 | 2 | AX | 6 | 73165 |
LF855 | 2 | AX | 6 | 73165 |
7411818 | 2 | AX | 6 | 19207 |
7994039 | 2 | AX | 6 | 19207 |
62312 | 9 | AX | 6 | 22593 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |