מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
27082H | 2 | KZ | 5 | 89346 |
603006 | 2 | AX | 3 | 11083 |
27082H | 2 | AX | 5 | 0AHU0 |
27968 | 2 | AX | 5 | 04627 |
556888 | 2 | AX | 5 | 12204 |
603006 | 2 | AX | 5 | 78640 |
556888 | 2 | AX | 5 | 86403 |
27968 | 2 | KZ | 5 | 12204 |
27968 | 2 | KZ | 5 | 30076 |
951295 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
951295 | 9 | AX | 5 | 12603 |
951295 | 9 | AX | 5 | 40152 |
27082H | 9 | AX | 5 | 92679 |
T3006 | 9 | AX | 4 | 73782 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |