מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
27069H | 2 | TU | 5 | 89346 |
K157-10 | 9 | TG | X | 77605 |
WT163-3 | 2 | TG | X | 31204 |
8A8632 | 2 | TG | X | 95201 |
7410760 | 2 | TG | X | 19207 |
T163-3P | 2 | TG | X | 98435 |
1344T2 | 9 | TU | 5 | 56442 |
12669 | 9 | TG | X | 17990 |
233033 | 9 | TG | X | 08683 |
LT228-3 | 9 | TG | X | 35719 |
639228 | 9 | TG | X | 58275 |
459037 | 9 | TG | X | 65282 |
WT228-3 | 9 | TG | X | 79410 |
27069H | 9 | TU | 5 | 31007 |
556881 | 9 | AX | 5 | 22852 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |