מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
394891 | 9 | XX | X | 65282 |
6162 | 9 | AX | 1 | 73460 |
2688P11 | 2 | ZZ | 5 | 27618 |
2888P11 | 2 | ZZ | 5 | 27618 |
2933P11 | 2 | ZZ | 5 | 27618 |
7349156 | 2 | XX | X | 19207 |
BB22132 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
6162 | 9 | XX | X | 72260 |
6162 | 9 | XX | X | 63734 |
231816 | 9 | XX | X | 08683 |
2688P11 | 9 | XX | X | 90407 |
2888P11 | 9 | XX | X | 90407 |
2933P11 | 9 | XX | X | 90407 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |