מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
26747 | 2 | CX | 1 | 01359 |
13211E3377 | 2 | CX | 1 | 97403 |
D8497-61-1 | 2 | CX | 1 | 97403 |
8497-61-1 | 2 | CX | 5 | 97403 |
DP7646-3 | 2 | CX | 5 | 70255 |
D8497-61-1 | 2 | CX | 5 | 81336 |
8497-61-1 | 2 | CX | 5 | 81336 |
D8497-61-1 | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
13211E0223 | 2 | CX | A | 97403 |
745303B | 9 | CX | 5 | 03529 |
D8497-61-1 | 9 | CX | 5 | 94833 |
D8497-61-1 | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |