| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 264217 | 1 | XX | X | 56232 |
| 228-1049P1 | 2 | XX | X | 99687 |
| 02-434 | 2 | KE | 2 | 45934 |
| A16-11-1 | 2 | KE | 2 | 70654 |
| 34-557 | 2 | KE | 2 | 81413 |
| 228-1049P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 452228 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
| 33-100224 | 2 | XX | X | 04655 |
| CYZP164 | 2 | XX | X | 05624 |
| 36123-04 | 2 | XX | X | 35351 |
| 1628D80713 | 2 | XX | X | 38597 |
| SW10062 | 2 | XX | X | 80249 |
| 452228 | 9 | AX | 5 | 06840 |
| 02-434 | 9 | KE | 2 | 56705 |
| 452228 | 9 | AX | 5 | 77068 |
| 228-1049P1 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |