| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| J514 | 1 | AX | 3 | 81343 |
| 2603-14 | 2 | AX | 3 | 22031 |
| 14-14-14 070401C | 2 | AX | 3 | 81343 |
| A5818 | 2 | AX | 1 | 22031 |
| 14JTX-S | 2 | AX | E | 30780 |
| 853181508 | 9 | AX | 3 | 09605 |
| 033T-14-14 | 2 | ZZ | 5 | 87373 |
| 033T-14-14 | 9 | AX | E | 30780 |
| 033T-14-14 | 9 | AX | E | 98441 |
| 14JTX-S | 9 | AX | E | 98441 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |