1600 series
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 124552 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 6J608 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 0036997 | 2 | KZ | 5 | 89926 |
| 036997 | 2 | KZ | 5 | 89926 |
| 515-89 | 9 | 9Z | 5 | 44940 |
| 0103462 | 2 | ZZ | 6 | 80195 |
| 1615 | 9 | XX | X | 82983 |
| 124552 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
| 6J608 | 9 | XX | X | 12603 |
| 74182S | 9 | XX | X | 23040 |
| 0036997-5 | 9 | KZ | 5 | 89926 |
| ZKW13-3 | 9 | 9Z | 6 | 80195 |
| 25704-281541-08-0 | 9 | ZG | 9 | D1839 |
| 25704-281541-08-0 | 9 | ZG | 9 | D2692 |
| 124552 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
| 124552 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |