מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
R2558 | 2 | TX | 5 | 02121 |
A6656 | 2 | TX | 5 | 05584 |
PEI6579 | 2 | TX | 5 | 13483 |
42436 | 2 | TX | 5 | 22558 |
SM-B-619160 | 2 | TX | A | 80063 |
2558 | 2 | TX | 6 | 37364 |
SM-B-619160 | 9 | TX | 5 | 89870 |
R2558 | 9 | TX | 6 | 37364 |
SM-B-619160 | 2 | TX | A | 80063 |
A6656 | 2 | TX | 5 | 05584 |
R2558 | 2 | TX | 5 | 02121 |
PEI6579 | 2 | TX | 5 | 13483 |
42436 | 2 | TX | 5 | 22558 |
2558 | 2 | TX | 6 | 37364 |
SM-B-619160 | 9 | TX | 5 | 89870 |
R2558 | 9 | TX | 6 | 37364 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |