מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILE1TYPE0B2 | 2 | XX | X | 81349 |
290-1029P1 | 1 | ZZ | 2 | 3B150 |
697535-000 | 1 | TX | 6 | 12436 |
697535-000 | 1 | TX | 6 | 14100 |
254-0794-00 | 1 | XX | X | 13499 |
TU1000 | 1 | XX | X | 92755 |
N16T52001-5 | 1 | XX | X | 99993 |
OB2 | 2 | 9Z | 3 | 05716 |
0B2 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
0B2 | 2 | ZG | 6 | H0002 |
CV1833 | 2 | ZG | 6 | H0203 |
HA3666 | 9 | XX | X | 49673 |
700003 | 9 | XX | X | 28528 |
JAN0B2 | 9 | XX | X | 94990 |
JAN0B2 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
290-1029P1 | 9 | XX | X | 49956 |
JAN0B2 | 9 | 9Z | 4 | 49671 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |