| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2520A4 | 2 | 9Z | 2 | 81312 |
| 1573-1 SOLDER | 2 | CX | F | 91833 |
| 3542ASOLDER | 2 | CX | F | 00866 |
| 10-201-1-05 | 2 | CX | F | 18310 |
| 5021-A-4 | 2 | CX | F | 52525 |
| PR-150-HG-2 FSD3 | 9 | CX | F | 62372 |
| 160-2043-01-05-00 | 9 | CX | F | 71279 |
| 5150-14A | 9 | CX | 5 | 06540 |
| 521-A-4 | 9 | CX | F | 21355 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |