| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 250499B | 1 | 48 | 9 | 28265 |
| 1113137 | 2 | 48 | 5 | 16764 |
| 1113137 | 2 | ZZ | 3 | 7X677 |
| 250498DS | 2 | 48 | 5 | 1ML14 |
| 1113137 | 9 | AX | 3 | 61928 |
| 1113137 | 9 | AX | 5 | 24617 |
| JHP67-72 | 9 | 48 | 5 | 02032 |
| JHP72-163 | 9 | 48 | 5 | 02032 |
| 250498DS | 9 | 48 | 5 | 28265 |
| 1113137 | 9 | 48 | 5 | 65878 |
| 1113137 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |