מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
25-5523P | 2 | XX | X | 66935 |
507588REVAPC221 | 2 | XX | X | 66935 |
F536REVBPC34T057 | 2 | XX | X | 70255 |
F563REV1PC39T061-67 | 2 | XX | X | 70255 |
Q31S06EN0ID115VAC | 2 | XX | X | 70255 |
XB1007-4-115VAC | 2 | XX | X | 70255 |
XB1007JPCS0LEN0ID115AC | 2 | XX | X | 70255 |
271-5901-958523REV5PC117 | 2 | XX | X | 80064 |
271-5901-958524REV4PC124 | 2 | XX | X | 80064 |
5500-5900-871130REVCPC34T057 | 2 | XX | X | 80064 |
55500-5900-871134REV1PC39T061-67 | 2 | XX | X | 80064 |
572-5901-1416575REVAPC221 | 2 | XX | X | 80064 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |