מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
247-1015G54 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
354-17-12-012 | 2 | CX | 4 | 71785 |
12-141D3-4WE | 2 | CX | 4 | 71785 |
601-GP-3/4ST-02-SI | 2 | CX | 5 | 26405 |
247-1015G54 | 9 | XX | 2 | 49956 |
C737849-72-0 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
C737849-72-0 | 9 | XX | X | 21921 |
601M3-4ST12SI | 9 | CX | 5 | 83330 |
247-1015G54 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
354-17-12-012 | 2 | CX | 4 | 71785 |
12-141D3-4WE | 2 | CX | 4 | 71785 |
601-GP-3/4ST-02-SI | 2 | CX | 5 | 26405 |
C737849-72-0 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
C737849-72-0 | 9 | XX | X | 21921 |
247-1015G54 | 9 | XX | 2 | 49956 |
601M3-4ST12SI | 9 | CX | 5 | 83330 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |