מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
247-1005P6 | 1 | 48 | 4 | 49956 |
12Z400-14 | 2 | 48 | 5 | 10001 |
323630PC22 | 2 | XX | X | 10001 |
426114PC5 | 2 | XX | X | 10001 |
486886 | 2 | XX | X | 10001 |
499886PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
585895PC6 | 2 | XX | X | 10001 |
G80185600 | 2 | XX | X | 10001 |
EE646-1 | 2 | ZZ | 5 | 0CSK6 |
6-141A | 2 | XX | X | 71785 |
EE646-1 | 9 | XX | X | 77260 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |