Part
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 88503X1C | 1 | XX | X | 43334 |
| 88503X1C | 1 | XX | X | 24617 |
| C88503T1R5 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 10-8476 | 2 | KZ | 5 | 22787 |
| 88503T1337R5 | 2 | XX | X | 43334 |
| C88503T1R5 | 2 | XX | X | 43334 |
| 203KLL2FS55132 | 2 | KZ | 5 | 21335 |
| 203KLL2FS118 | 2 | XX | X | 21335 |
| 88503X1225C | 2 | XX | X | 24617 |
| 88503X1225C | 2 | XX | X | 43334 |
| 24298 | 9 | 9Z | 6 | 35510 |
| 10-8476 | 9 | KZ | 5 | 59501 |
| H203KLL2FS10122 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
| H203LL2ANG5 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
| H203LL2FS160 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
| C88503T1R5 | 9 | XX | X | 24617 |
| 10-8476 | 9 | XX | X | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |