| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 835 | 2 | KZ | 5 | 91967 |
| 3-8 6R | 2 | 48 | 5 | 85480 |
| 3-8-6R | 2 | 48 | 5 | 85480 |
| T6R4 | 2 | XX | X | 14304 |
| 238-5050-5 | 2 | XX | X | 81413 |
| 238-5050-5 | 2 | XX | X | 95937 |
| 343-006 | 9 | 03 | 5 | 80009 |
| 343-0006-00 | 2 | XX | X | 80009 |
| MECD430140-28 | 9 | XX | X | 74082 |
| 835 | 9 | KZ | 5 | 83330 |
| 238-5050-5 | 2 | ZZ | 5 | 71313 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |