מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2360-069050-04-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
2360-069050.04.0 | 2 | ZG | 3 | D9448 |
CA3108R14S-7PF80 | 2 | TX | E | 71468 |
CA3108R14S7PF80 | 2 | ZG | 6 | D1371 |
2360-069050-04-0 | 2 | ZG | 6 | D1871 |
2360-069050-04-0 | 2 | ZG | 6 | D9448 |
CA3108R14S-7PF80 | 2 | TX | E | 71468 |
2360-069050.04.0 | 2 | ZG | 3 | D9448 |
2360-069050-04-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
CA3108R14S7PF80 | 2 | ZG | 6 | D1371 |
2360-069050-04-0 | 2 | ZG | 6 | D1871 |
2360-069050-04-0 | 2 | ZG | 6 | D9448 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |