מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2350 | 1 | 75 | 4 | 82333 |
31104 | 2 | ZZ | 4 | 16568 |
47630 | 2 | 75 | 4 | 13130 |
4322-0209 | 2 | 75 | 4 | 03882 |
2860A14 | 2 | 75 | 4 | 39428 |
D1E 4 | 2 | ZZ | 4 | 16568 |
88504 | 2 | 75 | 4 | 82333 |
1727 4 | 2 | ZZ | 4 | 13130 |
7001-0209 | 9 | 75 | 4 | 13130 |
47630 | 1 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
1727 4 | 1 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |