| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 22A17-048 | 1 | XX | X | 72962 |
| 12NA17-048 | 2 | ZZ | 5 | 019L2 |
| 22A17A048 | 2 | ZZ | 5 | 019L2 |
| 22NA17-048 | 2 | ZZ | 5 | 019L2 |
| 22NA17A048 | 2 | ZZ | 5 | 019L2 |
| 8526040 | 2 | XX | X | 18876 |
| CVC1105S428 | 2 | XX | X | 80378 |
| 327D3 | 2 | XX | X | 0AHP5 |
| 12NA17-048 | 9 | XX | X | 72962 |
| 22A17A048 | 9 | XX | X | 72962 |
| 22NA17-048 | 9 | XX | X | 72962 |
| 22NA17A048 | 9 | XX | X | 72962 |
| 22A17-048 | 1 | ZZ | 5 | 019L2 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |