מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2294261 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7348148 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
395412 | 9 | AX | 5 | 65282 |
H2923 | 2 | XX | X | 35311 |
2294261 | 2 | XX | X | 97907 |
41841 | 2 | XX | X | 97907 |
231818 | 9 | AX | 5 | 08683 |
5851 | 9 | AX | 5 | 73460 |
5851 | 9 | AX | 5 | 91203 |
253922R1 | 9 | ZB | 5 | 92679 |
2294261 | 9 | XX | X | 24617 |
253922R1 | 9 | ZB | 5 | 31007 |
BB22117 | 9 | AX | 5 | 56442 |
BB2217 | 9 | AX | 5 | 56442 |
5851 | 9 | AX | 5 | 63734 |
5851 | 9 | AX | 5 | 72260 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |