מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILB933TYPEB | 1 | XX | X | 81349 |
120619 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
120619 | 2 | XX | X | 12204 |
7324843 | 2 | XX | X | 19207 |
116219 | 2 | XX | X | 34623 |
C105C | 2 | XX | X | 82272 |
105A8 | 2 | XX | X | 24446 |
120619 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
39R171 | 9 | XX | X | 29092 |
105A8 | 9 | XX | X | 71500 |
51-953-51 | 9 | XX | X | 75337 |
228A1-0113 | 9 | XX | X | 02032 |
JHP13-317 | 9 | XX | X | 02032 |
355858S | 9 | XX | X | 23040 |
355858S7 | 9 | XX | X | 23040 |
120619 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |