מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
227-1377P1 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
172B372P1 | 2 | CX | 4 | 24446 |
40-68-99 | 2 | 9Z | 5 | 12615 |
1JA8683H04 | 2 | 9Z | A | 97942 |
58A5A293-6 | 2 | CX | A | 10001 |
172B372P1 | 2 | CX | B | 89954 |
93-1521-101-P3 | 2 | CX | F | 91967 |
013-2051-479 | 2 | CX | F | 98291 |
227-1377P1 | 9 | 9Z | 2 | 49956 |
SM-A-985001 | 2 | CX | A | 80063 |
7902843-00 | 2 | 9Z | 2 | 90536 |
93-1521 | 9 | ZG | 5 | 13088 |
93-1521-101-P3 | 9 | CX | F | 83330 |
ST250L4P47 | 9 | CX | F | 98291 |
69002-6351 | 9 | ZG | 4 | 28499 |
201-16 | 9 | 9Z | 5 | 07512 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |