מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
226-1039P8 | 1 | 48 | 5 | 49956 |
3AG3/4A | 1 | ZZ | 5 | 75915 |
313-750 | 2 | XX | X | 75915 |
313750 | 2 | XX | X | 75915 |
3AG3-4AMPSL0WBL0W | 2 | XX | X | 75915 |
5102-3137-50 | 2 | 9Z | 5 | 14010 |
238658-0256 | 2 | ZG | 5 | C5151 |
1SPS430013-6 | 2 | 9Z | 6 | 80249 |
3AG3-4A | 2 | ZK | 6 | K0577 |
19343-0,75 | 2 | ZG | 3 | D3841 |
313.750 | 2 | ZG | 3 | D3841 |
MS90078-23 | 9 | 48 | 3 | 96906 |
238658-0256 | 9 | ZG | 5 | D2536 |
ASC1562319 | 9 | ZA | 9 | Z4779 |
19343-0,75 | 1 | ZZ | 3 | DN837 |
313.750 | 1 | ZZ | 3 | DN837 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |