מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5184812 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
4408617 | 2 | TX | 5 | 6N299 |
5JB336 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
5184812 | 2 | XX | X | 00701 |
119582 | 2 | XX | X | 71183 |
119582 | 2 | XX | X | 79500 |
S6835 | 2 | XX | X | 80072 |
1530 | 2 | XX | X | 81381 |
5184812 | 2 | TX | 4 | 72582 |
8108223 | 2 | CL | 5 | 18876 |
DL8617 | 2 | TX | 5 | 6N299 |
5JB336 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
224 | 9 | XX | X | 19709 |
323-94 | 9 | 9Z | 6 | 44940 |
5184812 | 9 | XX | X | 24617 |
1913 | 9 | XX | X | 26042 |
1537 | 9 | XX | X | 50870 |
1913 | 9 | XX | X | 50870 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |