מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35180-1 | 2 | XX | X | 96906 |
BNC-JB-F-55 | 1 | 75 | 4 | 71468 |
86025 | 1 | XX | X | 74868 |
SCD72267TYPEUG909U | 1 | XX | X | 80063 |
REB49058 | 1 | XX | X | 80064 |
UG909U | 1 | CT | 5 | 80058 |
UG909U | 1 | XX | X | 81349 |
2230-1 | 2 | ZX | 2 | 60674 |
DIC2588 | 9 | 75 | 4 | 71468 |
75ST10-2-14-7 | 2 | ZG | 6 | D1765 |
4610015061 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
BN9424 | 2 | ZG | 6 | D8796 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |