מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7735617 | 2 | TG | X | 19207 |
2210C1641 | 2 | TG | 5 | 78500 |
2210C1641 | 2 | TU | 5 | 1DF03 |
7-5-7 | 2 | TG | X | 60528 |
4FKW0153 | 2 | TG | X | 62265 |
2210C1641 | 2 | TG | X | 70350 |
11B7040 | 2 | TG | X | 95201 |
BB16027 | 9 | TU | 5 | 56442 |
2210C1641 | 9 | TU | 5 | 56721 |
2210C1641 | 9 | TG | X | 58141 |
2210C1641 | 9 | TG | X | 76933 |
2210C1641 | 9 | TG | X | 80571 |
2210C1641 | 9 | TG | X | 82769 |
2210C1641 | 9 | TG | X | 23705 |
427483 | 9 | TG | X | 65282 |
2210C1641 | 9 | TG | X | 78550 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |