| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2210 | 2 | ZZ | 5 | 0HYJ6 |
| AF0041600 | 2 | ZZ | 5 | 33457 |
| FA566 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| 42210 | 2 | AX | 3 | 79396 |
| P10-6510 | 2 | AX | E | 18265 |
| PA1840 | 2 | AX | E | 12658 |
| ARM10-6510 | 2 | AX | E | 12695 |
| AF2137 | 2 | AX | E | 64829 |
| CA500 | 2 | AX | E | 73370 |
| LAF6510 | 9 | AX | E | 34099 |
| C5TZ9601A | 9 | AX | 6 | 23040 |
| FA535 | 9 | AX | 6 | 23040 |
| FA566 | 9 | AX | 6 | 23040 |
| 2210 | 9 | ZZ | 5 | 050Q3 |
| AF416 | 9 | AX | E | 33457 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |