מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
221022 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
221013 | 2 | XX | X | 06853 |
221022 | 2 | XX | X | 14959 |
5585464 | 2 | XX | X | 19207 |
17-60-2 | 2 | XX | X | 60528 |
221022 | 2 | XX | X | 62508 |
221022 | 2 | XX | X | 70350 |
221022 | 2 | XX | X | 80328 |
221022 | 9 | XX | X | 40670 |
221022 | 9 | XX | X | 73830 |
221022 | 9 | XX | X | 56721 |
221022 | 9 | XX | X | 58141 |
221022 | 9 | XX | X | 80571 |
221022 | 9 | XX | X | 76933 |
221022 | 9 | XX | X | 79419 |
221022 | 9 | XX | X | 29885 |
221022 | 9 | XX | X | 78550 |
221022 | 9 | XX | X | 37159 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |