מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2186359 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
8330668 | 2 | AX | 5 | 19207 |
12Y6206 | 2 | AX | 5 | 61465 |
42B12Y6206 | 2 | AX | 5 | 23382 |
2186359 | 2 | AX | 5 | 24617 |
3009814 | 2 | AX | 5 | 61465 |
27UV0642 | 2 | AX | 5 | 62265 |
2186359 | 9 | AX | 5 | 23862 |
12Y6206 | 9 | AX | 5 | 45320 |
364728 | 9 | AX | 5 | 65282 |
418797 | 9 | AX | 5 | 65282 |
GTB19076 | 9 | AX | 5 | 23040 |
GTB5411 | 9 | AX | 5 | 23040 |
BB1769 | 9 | AX | 5 | 56442 |
380662002 | 9 | AX | 5 | 63734 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |