מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2185446 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
C143-19 | 2 | XX | X | 79960 |
C143-19 | 2 | 9Z | 5 | 55972 |
C143-19 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
925466 | 2 | XX | X | 12204 |
5277240 | 2 | XX | X | 19207 |
2185446 | 2 | XX | X | 24617 |
C143-19 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
404855 | 9 | XX | X | 65282 |
C143-19 | 9 | XX | X | 23040 |
2185446 | 9 | XX | X | 23862 |
2185446 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
C143-19 | 2 | XX | X | 79960 |
C143-19 | 2 | 9Z | 5 | 55972 |
925466 | 2 | XX | X | 12204 |
5277240 | 2 | XX | X | 19207 |
2185446 | 2 | XX | X | 24617 |
C143-19 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
2185446 | 9 | XX | X | 23862 |
C143-19 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
404855 | 9 | XX | X | 65282 |
C143-19 | 9 | XX | X | 23040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |