מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2185105 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
6Y1922 | 2 | TU | 5 | 61465 |
553-1117 | 2 | TG | X | 83883 |
42E6Y1922 | 2 | TG | X | 23382 |
L12S2 | 2 | TG | X | 27996 |
139096 | 2 | 9Z | 4 | 64547 |
139096 | 9 | 9Z | 4 | 70210 |
L12S2 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
8398184 | 2 | TG | X | 19207 |
42E6Y192 | 2 | TG | X | 23382 |
139096 | 9 | TG | X | 08683 |
418682 | 9 | TG | X | 65282 |
L12S2 | 9 | TU | 5 | 78500 |
2185105 | 9 | TG | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |