מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2179170 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1246A261 | 2 | XX | 5 | 78500 |
24469 | 2 | XX | X | 30076 |
1246A261 | 2 | XX | X | 33323 |
4EP4 | 2 | XX | X | 59875 |
9A0545 | 2 | XX | X | 62265 |
12A8173 | 2 | XX | X | 95201 |
1246A261 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
45182F | 9 | KZ | 5 | 56442 |
1246A261 | 9 | XX | X | 19107 |
1246A261 | 9 | XX | X | 38460 |
388925 | 9 | XX | X | 65282 |
9A0545 | 9 | XX | X | 65282 |
1246A261 | 9 | XX | X | 45320 |
2179170 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |