מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2162058 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2173974 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2198542 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
118329H | 2 | AX | 5 | 89346 |
C182-41 | 2 | AX | 5 | 79960 |
C18241 | 2 | AX | 5 | 06853 |
2162058 | 9 | AX | 3 | 24617 |
2173974 | 9 | AX | 3 | 24617 |
2198542 | 9 | AX | 3 | 24617 |
2173974 | 9 | AX | 5 | 23862 |
7347361 | 2 | XX | X | 19207 |
7347390 | 2 | XX | X | 19207 |
Z1175-1 | 2 | XX | X | 82272 |
2C7068 | 2 | XX | X | 95201 |
118329H | 9 | AX | 5 | 92679 |
2162058 | 9 | XX | X | 23862 |
2198542 | 9 | XX | X | 23862 |
118329H | 9 | AX | 5 | 31007 |
C182-41 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |