מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
216250 | 2 | AX | E | 06853 |
216250 | 2 | AX | 6 | 33323 |
7377863 | 2 | AX | 6 | 19207 |
216250 | 2 | AX | 6 | 23382 |
216250 | 9 | AX | 6 | 19107 |
BB-39265 | 9 | AX | 6 | 56442 |
BB-49207 | 9 | AX | 6 | 56442 |
BB19136 | 9 | AX | 6 | 56442 |
216250 | 9 | AX | 6 | 38460 |
216250 | 9 | AX | 6 | 8E499 |
280055-020 | 9 | AX | 6 | 08683 |
216250 | 9 | AX | 6 | 59690 |
408667 | 9 | AX | 6 | 65282 |
137815H | 9 | AX | 6 | 92679 |
216250 | 9 | AX | 6 | 96606 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |