מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2161955 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
3880M325 | 2 | XX | 5 | 78500 |
3880M325 | 2 | ZZ | 5 | 49185 |
7735582 | 2 | XX | X | 19207 |
2161955 | 2 | XX | X | 24617 |
3880M325 | 2 | XX | X | 28158 |
19FK0206 | 2 | XX | X | 62265 |
19UU0651 | 2 | XX | X | 62265 |
367SP59 | 2 | XX | X | 76040 |
11C7123 | 2 | XX | X | 95201 |
11C7123X | 2 | XX | X | 95201 |
3880M325 | 9 | ZZ | 5 | 02280 |
2161955 | 9 | XX | X | 23862 |
3880M325 | 9 | XX | X | 75535 |
3880M325 | 9 | AX | 5 | 22852 |
BB16205 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |