| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 216071 | 2 | XX | X | 06853 |
| 216071 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
| 7107392 | 2 | CT | 5 | 19204 |
| 216071 | 2 | XX | X | 45152 |
| 216071 | 2 | XX | X | 33313 |
| 216071 | 2 | XX | X | 76040 |
| 216071 | 2 | XX | X | 80328 |
| 10A1545 | 2 | XX | X | 95201 |
| 216071 | 2 | XX | X | 95201 |
| 280132 | 9 | XX | X | 08683 |
| 216071 | 9 | XX | X | 23705 |
| 216071 | 9 | XX | X | 45320 |
| BB29195 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| 2WRV7 | 9 | AX | 5 | 76933 |
| 216071 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |