מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2150661 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2159661 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2182396 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
SN3436 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
T79-12 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
T79-6 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
7000659 | 2 | XX | X | 19207 |
7373903 | 2 | XX | X | 19207 |
7373922 | 2 | XX | X | 19207 |
2159661 | 2 | XX | X | 24617 |
2182396 | 2 | XX | X | 24617 |
T79-12 | 9 | XX | 5 | 78500 |
T79-6 | 9 | XX | 5 | 78500 |
2150661 | 9 | XX | X | 24617 |
2159661 | 9 | XX | X | 23862 |
2182396 | 9 | XX | X | 23862 |
SN3436 | 9 | XX | X | 24617 |
2182396 | 9 | AX | 5 | 22852 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |