מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2159646 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
T76-1 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
7706910 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
8393012 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
T76 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
2159646 | 2 | XX | X | 24617 |
11KB1287 | 2 | XX | X | 76040 |
11KBA1287 | 2 | XX | X | 76040 |
17E800 | 2 | XX | X | 95201 |
8E7008 | 2 | XX | X | 95201 |
DX5772 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
T76 | 9 | XX | 5 | 78500 |
T76-1 | 9 | XX | 5 | 78500 |
2159646 | 9 | XX | X | 23862 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |