מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2149435 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2803Y519 | 2 | XX | 5 | 78500 |
7349518 | 2 | XX | X | 19207 |
2149435 | 2 | XX | X | 24617 |
380G28 | 2 | XX | X | 45152 |
2803Y519 | 2 | XX | X | 33323 |
4GKW01074 | 2 | XX | X | 62265 |
362SP76 | 2 | XX | X | 76040 |
886D5 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
2803Y519 | 9 | XX | X | 72260 |
2803Y519 | 9 | XX | X | 63734 |
245392 | 9 | XX | X | 08683 |
2803Y519 | 9 | XX | X | 18859 |
2803Y519 | 9 | XX | X | 65282 |
2149435 | 9 | XX | X | 23862 |
380G28 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |