מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2149405 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
A8-3800U359 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
2149405 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
G380C3 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
7349270 | 2 | XX | X | 19207 |
41SPA45 | 2 | XX | X | 76040 |
A8-3800U359 | 9 | XX | X | 72260 |
A8-3800U359 | 9 | XX | X | 63734 |
245369 | 9 | XX | X | 08683 |
427587 | 9 | XX | X | 65282 |
2149405 | 9 | XX | X | 16764 |
2149405 | 9 | XX | X | 24617 |
G380C3 | 9 | XX | X | 78500 |
A8-3800U359 | 9 | XX | X | 78500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |