מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2148907 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2158841 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2163180 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7Y1003A | 2 | AX | 5 | 61465 |
364742 | 9 | XX | X | 65282 |
42E7Y1003 | 2 | XX | X | 23382 |
8A3891 | 2 | XX | X | 27996 |
18UV0315 | 2 | XX | X | 62265 |
16A3805 | 2 | XX | X | 95201 |
7Y100 | 9 | XX | X | 63734 |
7Y1003 | 9 | XX | X | 63734 |
4905 | 9 | XX | X | 87976 |
18UV0315 | 9 | XX | X | 65282 |
36472 | 9 | XX | X | 65282 |
2158841 | 9 | XX | X | 24617 |
2148907 | 9 | XX | X | 24617 |
2163180 | 9 | XX | X | 24617 |
2163180 | 9 | AX | 5 | 22852 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |