מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2135476 | 1 | ZZ | B | 7X677 |
TC60-040PF | 2 | AX | B | 77220 |
7338985 | 2 | AX | B | 19207 |
130C040 | 2 | AX | B | 99267 |
1428P040 | 2 | AX | B | 53781 |
L22878PF040 | 9 | AX | 6 | 76881 |
TC60-040 | 9 | AX | 6 | 87978 |
P335AX040 | 9 | AX | B | 76255 |
A911P040 | 9 | AX | B | 87848 |
7538294 | 9 | AX | 1 | 19207 |
2135476 | 9 | AX | B | 23862 |
1428P040 | 1 | ZZ | B | 45225 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |